Fa una setmana
comentava en el bloc que m’acabaven de passar el cost total de la compra,
reparació i posta a punt de la barca turística de Banyoles “LA TIRONA”.
En aquell document
es deia que el cost total era de 343.529,07€, com podeu veure a la imatge
següent:
Ara bé avui he
pogut revisar les factures de la barca, en el document que m’han donat avui el
cost total és de 343.528,96€ (una
diferència de 0.11 cèntims d’euro amb l’anterior), però revisant gairebé una
per una les factures m’he adonat que faltaven com a mínim dues factures que no
havien sumat en el total. Una corresponent al 30% del treballs a l’embarcació
(hi havia dues factures amb concepte de 30% i 40% de treballs a l’embarcació,
ara bé, restava doncs el 30% restant per arribar al 100% dels treballs a l’embarcació),
a més a més falta una factura corresponent al transportar l’embarcació de Roses
a Banyoles i la grua per posar l’embarcació a dins l’aigua. Així doncs faltava una factura d’
aproximadament 5.000€ i una altre de 14.045,00€, que sumen uns 19.045,00€.
Aquestes dues factures no s’havien comptabilitzat ja que encara no s’havien
pagat.
En definitiva la
suma total és de 342.528,96€ (que ja havien comptabilitzat) + 19.045,00€ ( que
restaven a comptabilitzar) = 361.573,96€.
I encara s’atreveixen a dir que ICV-IdB no dominem els
números.... Recordo que ens varem fer un tip de dir que la barca costaria un
total d’entre 300.000 i 350.000€, i si mirem el total, aproximadament 361.000€,
veiem com no estàvem equivocats, ara bé, CiU deia que no mentíssim i que no arribaríem
als 350.000€.
Ara cadascú ha de valorar si una despesa de 360.000€ per
comprar una barca de segona mà, és una bona inversió, sinó era més rentable i
millor comprar-ne una de nova, i si el benefici (econòmic, turístic i social)
és positiu o no.
No hay comentarios:
Publicar un comentario